Sunday-funday

Vilken natt!! 😴

Lilly kom ”smygande” vid 3 snåret. Snubblade i mörkret, rev ner halva bokhyllan med böcker, grävde i gosedjurshögen efter just ”den” kaninen o hittar den inte. Blir knäckt, börjar skrika.. upp med morsan, blåsa på knät, hitta kaninen, krypa tillbaka till sängen, nu med Lilly bredvid.

Hinner inte somna om innan Agnes vaknar o illvårlar.. upp igen , hämta henne o krypa ner i Lillys säng (70×160cm) för att ha båda i en säng är dömt att misslyckas!

Nu ligger alltså Lilly i vuxensängen ensam o jag tillsammans med Agnes i Lillys säng och Mr P på soffan. Fabulous life of parenting.🙈

Upp vid 06.30 byta bajsblöja på Agnes, Lilly behöver kissa.. försöka vila lite, tvärnej, magen kurrar säger Lilly. Jaharå, då går vi väl upp då!

Påsarna under mina ögon är by the way is Chanel, just saying!👜

-Äggröra med bacon tack, Lilly 3 år!

Javisst, morsan levererar.

Skall morgonkissa Ralph, – jag ska med, säger Lilly.. Amen du orkar nog inte gå så långt, försöker jag.

-Joho mamma, jag orkar gå med Raffe!

Yeah right, vi kom 100 m, Mamma jag vill gå in. 🤦‍♀️

Glöm de, du ska med, du sa du skulle gå med, nu går vi! Och så gick vi hela vår runda och hon var tapper o följde med ändå!

Resten av dagen har gått till att storstäda huset,

De syns va, att de är nystädat här menar jag🙄

Storhandla, hämta paket o posta paket och köpa tillbehör till min nya mobil, skall försöka att hålla denna fräschare än den förra där både bak och framskärm var spräckt flera ggr om! 🙈

Nu bakas de pizza i köket😍

Morsan kommer sova gott ikväll… 😂

Lämna en kommentar